Fredericks of Hollywood je ikonični brend donjeg veša, sinonim za glamur, senzualnost i samopouzdanje. Decenijama inspiriše žene da slave svoju ženstvenost.
Zemlja brenda - Osnivač brenda
Ovaj legendarni brend potiče iz Sjedinjenih Američkih Država, a osnovao ga je vizionar Frederick Mellinger. Njegova misija je bila da redefiniše žensku modu.
Datum stvaranja brenda
Brend Fredericks of Hollywood osnovan je 1947. godine, donoseći revoluciju u svet donjeg veša i ženske mode.
Filozofija brenda - Za koga je stvoren, zašto
Filozofija Fredericks of Hollywood duboko je ukorenjena u osnaživanju žena. Stvoren je za žene koje žele da se osećaju samouvereno, poželjno i glamurozno. Frederick Mellinger je verovao da donji veš nije samo funkcionalan, već moćno oruđe za izražavanje individualnosti i unutrašnje snage. Brend podstiče žene da prigrle svoju senzualnost, da se osećaju lepo u svojoj koži i da pokažu svoju zavodljivu stranu. Cilj je bio razbiti tabue i pružiti slobodu eksperimentisanja sa stilom. Fredericks of Hollywood je uvek bio inovator, uvodeći komade koji su bili provokativni, ali elegantni. Namenjen je onima koje traže iskustvo, transformaciju i osećaj luksuza koji dolazi iznutra.
Kategorije u kojima ima proizvoda brenda
- Donji veš: Grudnjaci (push-up, bralette), gaćice (tange, bokserice), korseti i bustijeri.
- Spavaćice i babydoll kompleti: Lagani i zavodljivi komadi za spavanje, često ukrašeni čipkom i satenom.
- Bodiji i kombinezoni: Elegantni jednodeli komadi za donji veš ili gornju odeću.
- Čarape i halteri: Dodaci koji upotpunjuju izgled i dodaju notu elegancije i senzualnosti.
- Kućna odeća: Udobni, ali stilizovani ogrtači i kompleti za opuštanje kod kuće.
Kroz decenije, Fredericks of Hollywood je ostao veran svojoj misiji – da slavi žensku lepotu i snagu, nudeći komade koji su izraz stila, samopouzdanja i nezaustavljive privlačnosti. Brend nastavlja da inspiriše generacije žena da prigrle svoju unutrašnju divu.